czwartek, 13 czerwca 2013

Lubię czasem poczytać różne ogłoszenia matrymonialne. Dowartościowuje mnie to. Nie no, tak naprawę dostarczami to pierwszorzędnej rozrywki! Tak więc pewnego poniedziałkowego, deszczowego, pochmurnego (sic! a jakże!), czerwcowego wieczora zasiadłam przed komputerem. Włączyłam wszechogromniaste Internety i załadowałam stronkę poświęconą szeroko pojętej muzyce gitarowej. Po rutynowym przejrzeniu newsów i zwykłych ogłoszeń weszłam w zakładkę 'kontakt'. I tu dobrnęłam do rozkminy o kwiecie polskiego społeczeństwa- MŁODZIEŻY.
Tak tak, Drogi Czytaczu.

Najwięcej ogłoszeń typu "Poznam chłopaka o (...)" piszą młode dziewczyny. To przerażające, że szukają przyjaźni czy wręcz miłości w Internecie. To nie, że to awykonalne, ale anonsowanie się jest...nierozsądne. Pomijając kwestie moralno-etyczne czy jak je nazwać, najbardziej bawią mnie fantasmagorie w wymaganiach dotyczących owego oblubieńca. Mianowicie: "Poszukuję długowłosego blond chłopaka, fana death/black i pagan metalu  o ciepłym sercu..." Myślę, że ciepłe serce bardziej się przyda na czarną mszę. Albo: "Długopióry pasjonat długich spacerów nocą, pagan metalu i poezji śpiewanej." czyli że co, Moonsorrow/Bathory i Akurat? Dziwny zestaw upodobań... Przebrnąwszy przez kilkanaście tego typu ogłoszeń doszłam do wniosku, że wymarzony mężczyna nastek powinien być wysoki (więcej niż 180cm wzrostu), mieć długie blond włosy, słuchać death-pagan-black-folk metalu, opcjonalnie do tego mile widziany grandż. Ma pasjonować się sztuką, w szczególości poezją i rysunkiem, ewentualnie czytać fantasy/sci-fi. Lubić długie spacery nocą, kolacje przy świecach, być czułym i wrażliwym, szczególnie na piękno wewnętrzne.
I jak?  Znajdzie się jakiś?
Jeszcze jeden przykład: "Chłopak powyżej 1x lat, czuły, dla którego nie liczy się wygląd zewnętrzny.." na co mój kolega zblazowanym tonem: "Pewnie gruba i brzydka."
Już nie będę opisywać historii typu "Blackmetalowiec pozna czułą romantyczną dziewczynę o ciepłym sercu" (ta, chyba prosto na ołtarz ofiarny), romantycznych kolacji przy świecach i dźwiękach Kiss... I tak dalej...

Tacy ludzie dostarczają mi rozrywki. I z powodu swojej naiwności, sprzeczności oczekiwań, jak i emocji. Kto zamieszcza takie ogłoszenia i czego oczekuje? Jak wielu z nich zamieszcza fejki?
No i- czy ktoś na to w ogóle odpisuje? :D

2 komentarze:

  1. Tekst "Chłopak powyżej 1x lat, czuły, dla którego nie liczy się wygląd zewnętrzny.." mnie rozwalił na łopatki :D Szczególnie ten człon "powyżej 1x lat". Ale to już jest cecha młodzieży, że są i naiwni i niezbyt rozsądni.
    Chociaż ja widziałam ostatnio ogłoszenie w stylu "Młode małżeństwo szuka studentki do zabaw w jacuzzi. Fundujemy pobyt w spa w miłej atmosferze." WTF skąd ludziom się biorą takie pomysły O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to głosił klasyk kina: 'Skąd się tacy biohrą?' ;D Zapraszam do czytania, w następnym wpisie będzie kontynuacja ;)

      Usuń